Известие

Collapse
No announcement yet.

Колата "умира" непрекъснато и без причина.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Ghostface86 Покажи съобщение
    Другите ще кажат със сигурност, но мисля че ако смениш ECU-то, после няма да може да запалиш, със сегашния ключ. Не знам каква е процедурата, да обучиш ECU-то, за стария ключ. Май е най-добре, да си вземеш всичко в комплект. Нека кажат спецовете.
    Само комплект излиза по-евтино. Пиши на ЛС да ти обясня, ако искаш
    Вдясно от дроселовата клапа имаш една маса на двигателя - провери я и в двата края. Освен това имаш една маса от компа до бобините - тя също е много важна и ако не е в ред гаси колата в движение когато си пожелае

    Comment


    • #17
      Колата е 156, 1.8тс, седан, произведена в края на 99-та, незнам ЦФ кое е двигателя, ако трябва и ВИН ще дам или номер на еку-то.
      Иначе преди да измеря дали стига захранване, няма да взимам комплекта, ще е глупаво.
      Търсих в ръководството за пиновете на еку-то, но не успях вчера да намеря нищо, за масите ще погледна пак схемата, явно съм пропуснал някоя. Тази на бобините е проверена и почистена, но в дясно на дросела не съм гледал.
      Ex ALFA 156 1.8TS
      Now ALFA 159 1.9JTDm
      "How hard can it be?" - Въпрос, който си задавам преди да подхвана нещо.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Verm1n Покажи съобщение
        Колата е 156, 1.8тс, седан, произведена в края на 99-та, незнам ЦФ кое е двигателя, ако трябва и ВИН ще дам или номер на еку-то.
        Иначе преди да измеря дали стига захранване, няма да взимам комплекта, ще е глупаво.
        Търсих в ръководството за пиновете на еку-то, но не успях вчера да намеря нищо, за масите ще погледна пак схемата, явно съм пропуснал някоя. Тази на бобините е проверена и почистена, но в дясно на дросела не съм гледал.
        Извинявам се, тя се пада вляво, на двигателя е

        Comment


        • #19
          При липса на комуникация с диагностиката, трябва да се мери наличие на +12V (на контакт) на пиновете от скицата:



          Трябва да се премери и дали има шаси на корпуса на компютъра (напрежение 0V. между минусовата клема на акумулатора и корпуса на компютъра).

          Най-добре е меренето да се прави, като първо се локализират проводниците за въпросните пинове и след това да се пробожда изолацията им за да бъде конекторът включен в компютъра по време на меренето.

          Трябва и внимателно да се огледа състоянието на въпросните 4 пина, защото проблемът може да е и в контактуването им към тези на конектора.

          Обърни внимание и на това, дали когато се загуби комуникацията с диагностикака, свети светодиода на адаптера на диагностичния кабел.
          Last edited by ecotronic; d.m.y г., 21:01.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            При липса на комуникация с диагностиката, трябва да се мери наличие на +12V (на контакт) на пиновете от скицата:



            Трябва да се премери и дали има шаси на корпуса на компютъра (напрежение 0V. между минусовата клема на акумулатора и корпуса на компютъра).

            Най-добре е меренето да се прави, като първо се локализират проводниците за въпросните пинове и след това да се пробожда изолацията им за да бъде конекторът включен в компютъра по време на меренето.

            Трябва и внимателно да се огледа състоянието на въпросните 4 пина, защото проблемът може да е и в контактуването им към тези на конектора.

            Обърни внимание и на това, дали когато се загуби комуникацията с диагностикака, свети светодиода на адаптера на диагностичния кабел.
            Благодаря много за помощта и насоките, при първа възможност ще споделя резултати.
            Ex ALFA 156 1.8TS
            Now ALFA 159 1.9JTDm
            "How hard can it be?" - Въпрос, който си задавам преди да подхвана нещо.

            Comment


            • #21
              Има развитие, пробвах да меря захранването на пиновете, на 7,8 при подаване контакт не идваха 12в, а на на 17,18 се появяваха(това при изправност), може и при мен да е проблема(мерих с игли в пиновете), не знам. Та докато се чудих как да направя упражнението с оголването на изолацията и меренето при сложена букса ми изскочи ЕКУ на много добра цена и направо го смених, беше в комплект с транспондер и чип.
              Досега съм минал около 300км.(половината градско), няма помен и от проблема, трябва да мина още километри да съм на 100% сигурен, че всичко е наред, но ако повече не пиша в темата значи няма повече изнанади.
              Благодаря на всички за помощта и дано не ми се налага да пиша повече в тази тема!
              Ex ALFA 156 1.8TS
              Now ALFA 159 1.9JTDm
              "How hard can it be?" - Въпрос, който си задавам преди да подхвана нещо.

              Comment

              Working...
              X